  • Data: 2004-03-26 13:26:30
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c3tuug$lg8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ojjj zdziwisz się i to mocno. Zgodnie z Prawem Przewozowym pasazer ma
    > posiadac bilet i _okazywac_ go na kazde ządanie kontrolera. W swojej
    > karierze zdarzało mi się juz spisać osobę, która bilet jak najbardziej
    > miała - własnie dlatego ze robila sobie takie jaja jak tu opisujesz...

    Owszem. Więc zdefinuj mi kontrolera. Bo dla mnie osoba, ktora legitymuje się
    dokumentem który ma zaklejone imie i nazwisko nie jest kontrolerem. Skoro
    wydawca upoważnienia umieszcza na nim dane osobowe pracownika, to robi to w
    jakimś celu. Skoro kontrolorowi to się nie podoba, to już jego problem.
    Zaklejając jakiekolwiek dane czyni swoją legitymację nieważną - skąd ja mam
    wiedzieć co się kryje pod spodem - może jakaś informacja o unieważnieniu
    legitymacji, bądź też data ważności dokumentu. Ja nie mam obowiązku temu
    panu okazać z kolei dokumentów. Prosze bardzo może on sobie wzywać policje,
    płacić za spowodowanie opóźnienia pociągu (330zł za każdą godzine jak się
    nie myle) i sprawe wyjaśniać. Jadąc pociągiem zawsze posiadam ważny bilet i
    okazuje go na wezwanie uprawnionych do kontroli osób - a osoba która
    dokonuje modyfikacji legitymacji nie jest osobą uprawnioną. Można to
    podciągnąc pod fałszerstwo dokumentów (może zakleił, bo pod spodem znajduje
    się imie i nazwisko kolegi?).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski