    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT]Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Date: Fri, 03 Jun 2011 12:16:37 +0200

    W dniu 03.06.2011 13:53, mvoicem pisze:
    > (02.06.2011 20:33), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Paru UPRowców i paranoików (roboczo załóżmy że masz rację co do tego
    > określenia) marudzi, większości zwisa. Ty jeden jedyny gorąco chcesz w
    > tym brać udział.

    Robiłeś jakieś badania? bo ja na szybko już znam więcej osób, które
    debatuje o spisywaniu się i zależy im na spisie. A że nie na tej grupie,
    to inksza inkszość.

    > Myślę że upoważnia mnie to do stwierdzenia, że może nie w poprzek całemu
    > narodowi, ale na pewno obok całego narodu, w sporym oddaleniu.

    Jajco prawda. Sporo osób, zwłaszcza z notorycznie pomijanych grup
    społecznych, chce się spisać i pokazać, że istnieją, żeby ich nie
    pomijano w planach państwowych.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek