  • Data: 2022-08-05 06:21:37
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak nie jak tak?

    Normalnie - jezus zabraniał komercji w kościele chociażby:P Przykazania
    też trochę pozmieniali.

    > Tak jak wcześniej napisałę, zawsze można powiedzieć, że moje przekonania
    > w uprawie pomidorów są dogmatem jednej z tych 3ch popularnych religii.

    W książce marsa i dziełach lenina też nie ma nic o wadach najlepszego
    systemu. Może wcale nic wspólnego z socjalizmem nie miały? W bobli w
    sumie o ruchaniu ministrantów też nie napisali:P Tak czy inaczej
    eksperci od terroryzmu jak najbardziej wyróżniają terroryzm religijny.
    Być może się mylą, ale akurat nie sądzę.

    > Ja tam nadal widzę, że są dużo mniej uwarunkowani na przemoc niż Ch i I.

    Raczej bym powiedział, że I się wyróżnia. Obecnie Ch już raczej nikogo w
    imię religii nie morduje.

    > Niewiele. Jest coś ntt. w popularnych pismach?

    Jednak wyraźna korelacja jest. Korelacja to niekoniecznie związek
    przyczynowo skutkowy, no ale jednak wśród księży jest wyraźna
    nadreprezentacja. O paleniu heretyków na stosach coś w biblii było, czy
    też nic wspólnego z religią nie miało?

    > KK ma obecnie bardzo niewiele wspólnego z ideami Jezusa.

    Tu się zgodzę, ale to dość powiażnie osłabia twój argument, że jeśli
    czegoś nie ma w świętej księdxze danej religii to nie ma nic wspólnego z
    tą religią... Wychodziło by że kościół katolicki ma z religią
    chrześcijańską bardzo niewiele wspólnego:P Inne religie pewnie podobnie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!