  • Data: 2022-08-05 05:09:10
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-08-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A skąd...

    Jak nie jak tak?

    > Oczywiście - zawsze można twierdzić, że to nie o religię tak naprawdę
    > chodziło.

    Tak jak wcześniej napisałę, zawsze można powiedzieć, że moje przekonania
    w uprawie pomidorów są dogmatem jednej z tych 3ch popularnych religii.

    > Ale ja nie o tym dyskutuję która najbardziej jest pospsuta, tylko że
    > buddyści nie są żadnym wyjątkiem i wcale nie są tak pokojowi jak sobie
    > ich wyobrażamy.

    Ja tam nadal widzę, że są dużo mniej uwarunkowani na przemoc niż Ch i I.

    > Czyli pedofilia w kościele nie ma nic wspólnego z religią? :P

    Niewiele. Jest coś ntt. w popularnych pismach?

    > Skutkiem czego mówimy o pedofilii w kościele. No dość mocny związek z
    > religią:P

    KK ma obecnie bardzo niewiele wspólnego z ideami Jezusa.

    --
    Marcin