  • Data: 2022-08-07 22:37:02
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie, zmieniają sobie jak im wygodnie.

    W zasadzie nie zmieniaja. Po prostu mają to w d4. No ale ro te kościoły
    z komercją duchownych to są chrześcijańskie, czy nie mają nic wspólnego
    z religią?

    > Zapewne jak ich dopytasz to powiedzą o terroryźmie inspirowanym
    > religijnie.

    Zapewne. O tym rozmawiamy.

    > Bo powtrzymuje ich osadzenie w dość zasobnej kulturze zachodniej.

    Możemy tak przyjąć.

    > No jest, ale niekoniecznie wynika z religii.

    Sam przyznałeś, że istnieje terroryzm inspirowany religią. Więc jednak
    wynika.

    > Formalnie na to patrząc, chyba niewiele. Przynajmniej nie z naukami
    > CHrystusa.

    Zaa ro z religią i kościołem jednak tak.

    No właśnie ja rozmawiam o tym drugim:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!