    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: [OT] Pytanie o telefon
    <62da4149$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <15JCK.445732$B0_9.68551@fx13.ams1>
    <62db8e55$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <2BnFK.516143$B0_9.257988@fx13.ams1>
    <62e644d1$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <62e65748$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <62e6d46e$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
    <62e6dc00$0$448$65785112@news.neostrada.pl>
    <62e70b17$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <62e7513e$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <62e798c0$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    <62e7ed47$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 02 Aug 2022 05:02:09 GMT

    On 2022-08-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No więc jak ten konkretny terroryzm ma silny związek z religią
    > muzułmańską, to jest konkretnie terroryzmem islamskim.
    >
    > Nie wiem co się ostatnio ze światem dzieje, że jak napisać coś po
    > imieniu to ludzie pierdolca dostają.

    Nikt nie dostaje pierdolca, ale Ty zwyczajnie lecisz po etykietkach i to
    jest tu oprotestowywane. W sumie nie ma Ci tego nikt za złe, bo jak ja
    otwarcie mowię, że jestem antyklerykałem, to mam na myśli tę
    patologiczną manifestację KK, która obecnie panuje, nie zaś nauki
    niejakiego J.Ch. Ale, że tu się trochę wgłębiamy w temat, to ci się
    wytyka :)

    --
    Marcin