  • Data: 2022-08-03 09:14:19
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.08.2022 o 06:17, Shrek pisze:

    > Na przykład, że istnieje.

    Bo pewnie istnieje. Pytanie, czy każdy zamach dokonany przez
    Muzułmanina, to terroryzm muzułmański. Bo w WIKI na pewno to pomieszano.

    > Nikt tego nie napisał. Natomiast jak muzułmanin dokonuje aktu terroru
    > motywowany religijnie, to jest to terroryzm islamski.

    Jeśli to faktyczny motyw, to oczywiście tak. Ale to bardziej złożony
    problem, niż - jak mi się wydaje - to dostrzegasz. Takie zamachy mają
    swoich mocodawców. Po drodze jest masa pośredników. Część z nich - być
    może - kieruje się wiarą. Pytanie, w jakiej części muszą się kierować
    wiarą, by uznać to za terroryzm islamski. Bo tacy jednoosobowi
    terroryści, co to wymyślili to podczas modłów i biegną zabijać
    niewiernych, to bardziej przypadki psychiatryczne, niż terrorystyczne są.

    --
    Robert Tomasik