    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Kanary a czas poszukiwania biletu
    Date: Sat, 22 May 2004 11:26:59 +0200

    poilkj wrote:

    > Oczywiście.

    Tia. Ochotnicza Milicja Pipidówka (Kansas). Albo inne ORMO.

    > Czy w ogóle potrafisz sobie to wyobrazić, czy też myślenie inaczej
    > przekracza twoje możliwości.

    A czy ty w ogóle potrafisz dyskutować merytorycznie, czy przekracza to
    twój poziom umysłowy i wydaje ci się, że odpowiednia liczba ataków
    personalnych jest w stanie udowodnić twoją rację?

    [ciach]

    > Czy ty kiedykolwiek wystawiłeś nos po za swój własny ogródek?
    > Czy w ogóle potrafisz myśleć inaczej niż tylko jakby tu coś ukraść.

    Hmmm... Kusiło mnie zadać pytanie, czy potrafisz czytać po polsku i
    zrozumieć ów tekst przy choć minimalnym stopniu złożoności... ale
    zrezygnowałem. Bo wyraźnie widać, że nie potrafisz.

    > Własną rodzinę też okradasz? Przecież tego nikt nie pilnuje, można
    > podwędzić w każdej chwili.
    > Czy naprawdę nie potrafisz zrozumieć, że istnieją takie miejsca, że nikt
    > nie pilnuje i nikt nie ukradnie. I jest to normą.

    A czy do ciebie dociera, że jakby nikt nie pilnował i nikt nie kradł, to
    cały ten rytuał z czekaniem na następny kurs z tak błahego powodu, że
    ktoś nie zdążył wsiąść do pierwszego wagonu nie miałby żadnego sensu? Bo
    ten uczciwy po prostu by zapłacił np. przy następnym kursie albo
    przekazem pocztowym lub w podobny sposób... DOTARŁO?