  • Data: 2007-05-09 07:52:07
    Temat: Re: OC- problem
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebcio Łastowski napisał(a):

    > Ok, inaczej - TU ma prawo skalkulować ponownie składkę dla nowego
    > posiadacza. No i zwykle robi to w sytuacji, gdy dochodzi do zdarzenia.
    > W innym wypadku robi to najczęściej w chwili zmiany danych właściciela
    > pojazdu (przy zawieraniu nowej polisy).

    Widzę, że się na tym znasz, więc pozwolę sobie zadać Ci pytanie :-). Czy
    TU może sobie samo z siebie bez powiadamiania kogokolwiek (ani
    poprzedniego, ani nowego właściciela) jednostronnie zerwać umowę?
    Załóżmy, że nowy właściciel chce kontynuować OC u ubezpieczyciela
    starego właściciela, TU proponuje "przeniesienie" (cokolwiek to
    znaczy), po czym okazuje się, że ani stary właściciel, ani nowy nie ma
    ważnej polisy. Na mój gust, to powinni poinformować kogoś, ze jest
    niedopłata, brakuje jakiegoś dokumentu , etc ostatecznie że maja
    klienta w głębokim poważaniu, ale nie udawać, że nic sie nie dzieje.

    pozdrawiam
    Justyna