  • Data: 2007-05-15 07:58:30
    Temat: Re: OC- problem
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebcio Łastowski napisał(a):

    > Przeceniasz mnie, nie znam się na tym ponad to co wiem z własnej
    > praktyki sprzedającego i kupującego auto ;)

    No popatrz, a wyglądałeś na doinformowanego agenta;-)

    > O ile mi wiadomo, nie ma możliwości zerwania polisy OC. Wręcz
    > przeciwnie, jeśli nic nie zrobisz istniejąca polisa ulega przedłużeniu
    > z automatu. Ja miałem tak ostatnio, przed zakończeniem ważności polisy
    > przyszła do mnie nowa na następne 12 miesięcy, z blankiecikiem wpłaty.

    My mieliśmy lepsze szopki. Polisa miała być przedłuzona, ale jakaś
    blondynka wpisała błędnie rok. Wystawiono nam więc polisę na samochód,
    który nie istniał;-). Miesiąc trwało nękanie kolejnych "konsultantów" i
    dręczenie agenta, zanim sprawa sie wyjaśniła. A jakie fajne
    uzasadnienia można było usłyszeć! momencie.

    > Co do Twojego przypadku - jeśli występować będzie jakakolwiek
    > niedopłata, TU będzie Cię ścigać jak za każdą inną należność (z
    > praktyki wiem, że ściganie jest efektywne) ale polisa będzie cały czas
    > ważna.

    Ja tam sie od dopłaty nie uchylam, tyle, że co mi po polisie na zeszły
    rok?( żeby było śmieszniej mam blankiety polisy o tym samym numerze, na
    dwa różne numery rejestracyjne). I miło byłoby, żeby poinformowali, że
    niedopłata jest, a nie czekali nie wiadomo na co.

    --
    pozdrawiam
    Justyna