  • Data: 2004-08-21 20:55:22
    Temat: Re: OC auta kontra sprzedaż budy
    Od: "scx" <s...@w...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teoretycznie, auto wg. mojej wiedzy powinno składac się z budy, kółek i
    > silnika (tak w skrócie) aby służyło do tego do czego zostało
    zaprojektowane.
    > No i teraz, czy sprzedając samą budę, sprzedaję auto, czy część, czy
    > coś tam, i czy nadal powinienem płacić OC.
    > Chciałbym uzyskać konkretną odpowiedź, bynajmniej podpartą jakimś
    > artykułem, bo chcę kupić sam silnik od takowego auta, kolega budę
    > (rozczłonkujemy go) w celu pozyskania części.

    Wg mnie "samochód" to sama buda - silnik można w samochodzie wymienić,
    wymiana budy to już inny samochód.
    A co z OC to nie mam pojęcia. Każdy kawałek zarejestrowanego złomu musi mieć
    OC - czy stoi czy leży czy wisi. Jedyne wyjście to wyrejestrowanie -> wywóz
    za granicę lub złomowanie.

    Praktycznie:
    kolega bierze budę i wsadza swój silnik (numery przebija)
    ty bierzesz silnik i wsadzasz do siebie (numery przebijasz)
    i tak niestety jest najłatwiej, najszybciej i najbezpieczniej :(