  • Data: 2004-08-22 07:54:57
    Temat: Re: OC auta kontra sprzedaż budy
    Od: "scx" <s...@w...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cg8m15$n3h$2@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "scx" <s...@w...ciach.pl> napisał w wiadomości

    > A potem razem idą siedzieć, za przebijanie numerów.

    W innym kraju - tak
    W TYM kraju - nie
    Naprawdę, formalności związane z taką podmianą trwają, kosztują, i niosą
    ryzyko że coś komuś się nie spodoba. A przebicie to kilka chwil u znajomego
    i już - jak pewnie wiecie dobrze przebite numery są nie do odróżnienia od
    oryginalnych (no chyba że robić jakieś bardzo dokładne badania - a wiadomo
    jak wyglądają przeglądy okresowe nad Wisła, zaczynają się zwykle od "Cześć
    Stasiu! Walnij no tu mi pieczątkę, co?").