  • Data: 2023-06-18 17:43:40
    Temat: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.06.2023 o 16:06, cef pisze:

    > Dla paru złotych i wątpliwej rozrywki ja nie analizowałbym regulaminu.
    Więc jest nas więcej. Z tego powodu, bez ważnego powodu nie wjeżdżam na
    płatne parkingi i wolę się kawałek przespacerować, albo jechać do takiej
    lokalizacji, gdzie są bezpłatne przykładowo. Nie włażę bez istotnej
    przyczyny na strony, gdzie wymagane jest zaaprobowanie jakiegoś
    regulaminu, a jeśli już nie ma za bardzo alternatywy, to czytam go,
    zanim zatwierdzę. Jeśli umowa / regulamin ma więcej, niż kilka zdań, to
    można się spodziewać oszustwa, bo normalny stosunek prawny da się ująć w
    kilku zdaniach.
    --
    (~) Robert Tomasik