  • Data: 2023-06-18 11:50:11
    Temat: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dół - przytrzymać sekundę), póki jest, jeśli chcesz spokojnie pojechać ;P

    > A działa?
    > Samo PKP zaleca screenshot.

    Skąd mam wiedzieć. Pierwszy raz mam taki problem, że serwis internetowy
    nie jest dostępny i nie można w nim zrobić zrzutu.

    > W każdym razie zrób to, póki masz tzw. internet.
    > W pierdolinkach wbrew propagandzie bywa że nie ma - a z praw Murphy'ego wynika, że
    wtedy właśnie sprawdzaja ;P

    A to jeszcze inna kwestia. Internet PKP to jest jakaś ograniczona usługa
    w której np. nie da się zestawić tradycyjnego VPN. A jednocześnie gorzej
    działają usługi dostawców komórkowych.

    No i nie działa to co niby jest. Kiedyś zapragnąłem śniadanie w WARSie
    zamówić za pomocą apki. Nie zadziałało, jakiś błąd nieokreślony ciągle,
    musiałem pójść. Innym razem bilet okazał się nieważny. Pokazuję bilet w
    serwisie (jak ja bym to teraz zrobił), no jest, wisi na liści, ale
    skanowanie pokazuje, że nieważny. Trochę tak, jak teraz tylko odwrotnie
    tj mam bilet, ale co z tego. To konduktor, że sprawdzi. I tak se
    człowiek może pomyśleć ... nie lepiej w kasie papierowy kupić. No to
    kiedyś tak założyłem a tu ... kasa nieczynna, w pociągu, ale trzeba
    lecieć z tobołami. Za każdym razem pewnie możnaby reklamację pisać. A to
    prosta usługa jest. Jakoś miejskim autobusem człowiek nie napotyka na
    tyle problemów. Generalnie to ja myślę, że niedojdy. Dlatego normalni
    ludzie nie jeżdżą koleją. Ale jak bilet przez Polskę potrafi kosztować
    35zł wobec kosztów samego paliwa do samochodu 350, czyli 10x większych
    to ... nic tego nie przebije. MZ za nasze pieniądze.