  • Data: 2002-04-13 11:08:00
    Temat: Re: Notariusz - czy opłaty zawsze takie same
    Od: "Mike G." <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >O ile dobrze wiem, to taksy notarialne od konkretnych czynności są ustalone

    Tak. Rozporządzeniem, ktore określa MAKSYMALNE stawki wynagrodzenia za
    czynności notarialne dokonywane przez notariuszy prowadzących kancelarie.

    >Czy noriusz może jednak pobrać jakieś dodatkowe opłaty?

    Tylko przewidziane.

    >Czy idąc do różnych notariuszy zawsze zapłacę tyle samo?

    Zgodnie z odp. do pyt. 1 - teoretycznie, niekoniecznie. Pewne jest tylko to,
    ile maksymalnie mozesz zaplacic. IMO, w praktyce wlasnie takie stawki
    sa stosowane...