  • Data: 2002-04-29 16:29:42
    Temat: Re: Notariusz - czy opłaty zawsze takie same
    Od: "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najlepiej zadzwonic do dowolnie wybranego noteriusza i dowiedziec sie
    ile chce za taka umowe. Oczywiscie musisz sie zapytac ile wynosi jego
    dola. Zakladajac ze jest to 1500 zl. dzwonisz do kolejnego i pytasz
    sie czy zrobi ci taka umowe za 800 zl. Oczywiscie negocjacji podlegaja
    jedynie stawki za sporzadzenie umowy, wszystkie inne - takie jak
    oplata sadowa, podatek od wzbogacenia itp.- juz niestety nie. Krotko
    mowiac na takiej tranzakcji jestes w stanie zaoszczedzic jakies
    500-1000 zł. Oczywiscie zalezy od szczecia.

    Powodzenia

    K.