eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNormy pracy a umowa o pracę › Re: Normy pracy a umowa o pracę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Vince" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Normy pracy a umowa o pracę
    Date: Fri, 23 Mar 2012 20:51:59 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <jkik90$imv$1@news.task.gda.pl>
    References: <jkicfs$t5e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ghy36.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1332532320 19167 83.12.206.36 (23 Mar 2012 19:52:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Mar 2012 19:52:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:700583
    [ ukryj nagłówki ]

    Może się mylę, natomiast jest coś takiego jak "regulamin pracy" i zadania
    pracownika związane z zatrudnieniem go na umowę o pracę (które powinny być w
    tejże umowie wyszczególnione) na okreslonym stanowisku. Osobiście nie mam
    nic przeciwko temu. Zwłaszcza, że są w naszym kraju urzędy, gdzie praca
    sprowadza się przede wszystkim do okolicznościowego "ciasteczka", wypicia
    kawy i obsłużenia od czasu kilku petentów. Myslę, że to krok w dobrym
    kierunku i chyba Kodeks Pracy nie ma tu nic do rzeczy, a co najwyżej
    regulamin związany z zatrudnieniem na określonym stanowisku (tudzież
    obowiązki danego urzędnika zawarte i jano określone w umowie)

    Pozdrawiam, M.
    --
    Tani, szybki i solidny serwis rowerowy / serwis komputerowy / GG: 110596

    Użytkownik "MS" <a...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:jkicfs$t5e$1@inews.gazeta.pl...
    > Dzień dobry,
    >
    > Jak wiadomo normy pracy są charakterystyczne dla akordowego systemu
    > wynagrodzenia. Ku mojemu zaniepokojeniu normy pracy wprowadzane zaczynają
    > być w... urzędach państwowych, gdzie większość ma umowy o pracę. Zamysł
    > autorów pomysłu jest taki, że urzędnik ma np. rozpatrzeć X pism dziennie
    > np. odwołań od decyzji, jeśli tego nie zrobi będzie to podstawa do
    > zwolnienia go z pracy.
    > Czy wprowadzenie norm i wyżej opisane działanie pracodawcy jest legalne?
    > Jak się przed tym bronić?
    >
    > dzięki z góry za odpowiedź,
    >
    > pozdrawiam
    > MS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1