  • 441. Data: 2023-02-13 23:28:50
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.02.2023 o 17:39, J.F pisze:
    > To zapraszam na eksperyment.
    > Ja na tobie "zuzyję całą baterię".
    > Przeciez to nic zlego ...

    To, że coś nie jest zabójstwem nie oznacza, ze jest dobre. Jest masa
    niegodziwości nie będących zabójstwem.

    --
    Robert Tomasik

  • 442. Data: 2023-02-13 23:34:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.02.2023 o 17:56, Shrek pisze:

    > Co do zasady rodzinny.

    Nie wiem, co to za zasada, ale mało się zasadniczo potwierdzająca.
    Przepis mówi o lekarzu "ostatnio leczącym", a to akurat co do zasady
    bywa lekarz prowadzący w szpitalu, bo większość ludzi jednak umiera w
    szpitalach.

    > Stwierdza zgon NN i zapewne wpisuje brak możliwości wykluczenia osób
    > trzecich.

    O ile karta zgonu musi określać przyczynę, to akurat tożsamości zwłok
    nie. Wpisuje się n/n i tyle.

    --
    Robert Tomasik

  • 443. Data: 2023-02-13 23:35:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.02.2023 o 17:58, Shrek pisze:
    > NIe - to że ktoś był na miejscu zdarzenia nie implikuje że można mu z
    > automatu stawiać zarzuty.

    Potwierdzam. Tylko co to ma do toczącej się tu dyskusji?

    --
    Robert Tomasik

  • 444. Data: 2023-02-13 23:37:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To, że coś nie jest zabójstwem nie oznacza, ze jest dobre. Jest masa
    > niegodziwości nie będących zabójstwem.

    No ale ty twierdzisz, że nie jest to zabójstwem (z zamiarem ewentualnym)
    bo użycie paralizatora nie powoduje śmierci. JF ma wątpliwości i
    proponuje eksperyment. Skoro jesteś pewny swojego zdania to nie masz się
    co bać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 445. Data: 2023-02-13 23:38:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Przepis mówi o lekarzu "ostatnio leczącym", a to akurat co do zasady
    > bywa lekarz prowadzący w szpitalu, bo większość ludzi jednak umiera w

    Z tym że rozmawiamy akurat o tych co umarli poza szpitalem.

    A co ja napisałem o tożsamości?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 446. Data: 2023-02-13 23:40:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Potwierdzam. Tylko co to ma do toczącej się tu dyskusji?

    To że się mieszasz w zeznaniach i mówisz, że jak jest więcej niż jedna
    osoba to zarzutów się nie stawia bo nie wiadomo komu. A jak jedna to
    wiadomo i na wszelki wypadek się stawia, żeby zadowilić rzekome zdanie RPO.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 447. Data: 2023-02-13 23:41:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.02.2023 o 17:49, J.F pisze:
    > A staruszek? Bo to zdaje sie było kluczowe przy łowieniu skóry.

    Nadal to raczej pogotowie, a nie Policję wzywasz do umierającego.

    > Od jakich czynnosci odstąpiono?
    > No ale z czasem trzeba bedzie pogadac i protokół spisać,
    > chyba, ze sekcja szybciej wykaże, ze nie ma o czym ...

    Nie sporządza się protokołu z rozmowy.

    > A ile sie czeka na opinie/sekcje?
    > Bo ja tam z mediow slysze jakies długie terminy.

    Co ja na to mogę poradzić?

    > Wspołczułes tym niewinnym ratownikom, oskarżonym tylko z powodu
    > pismackiego artykułu?

    Ja?

    --
    Robert Tomasik

  • 448. Data: 2023-02-13 23:42:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.02.2023 o 23:37, Shrek pisze:
> [...]
    > bo użycie paralizatora nie powoduje śmierci. JF ma wątpliwości i
    > proponuje eksperyment. Skoro jesteś pewny swojego zdania to nie masz się
    A co to zmieni z punktu widzenia prawa karnego?
    --
    Robert Tomasik

  • 449. Data: 2023-02-13 23:53:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A co to zmieni z punktu widzenia prawa karnego?

    NIe wiem - to twoje stwierdzenie, że jak paralizator nie zawsze zabija
    to nie ma mowy o zamiarze ewentualnym. No więc kluczowe wydaje się
    przeprowadzenie eksperymentu czy wielokrotne nieregulaminowe rażenie
    połączone z duszeniem i złamaniem grdyki śmiercią skutkuje czy nie. JF
    poszedł ci na rękę i duszenie odpuścił, więc i tak masz większe szanse
    udowodnić swoją rację:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 450. Data: 2023-02-14 00:01:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.02.2023 o 23:40, Shrek pisze:
    > To że się mieszasz w zeznaniach i mówisz, że jak jest więcej niż jedna
    > osoba to zarzutów się nie stawia bo nie wiadomo komu. A jak jedna to
    > wiadomo i na wszelki wypadek się stawia, żeby zadowilić rzekome zdanie RPO.
    A jaki jest tego wszystkiego związek z rzekomym pobytem na miejscu
    zdarzenia? Matki akurat nie było - najprawdopodobniej - gdy dziecko
    umierało. Co więcej, zarzut pozostawienia bez opieki akurat opiera się
    na tym, ze jej tam nie było.
    --
    Robert Tomasik