    From: "MałGosia" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodnosc w Ksiedze Wieczystej
    Date: Tue, 8 Jan 2008 21:43:09 +0100

    Johnson napisał
    > Po drugie jak czytam to wpis był zgodny z wnioskiem autora.

    Taa... jakby wpisal dzieci na wniosku to tez by mu wpisali do
    ksiegi... Bez przesady, przeciez to ewidentny blad sadu. Przy
    rozpatrywaniu _tego typu_ wnioskow przede wszystkim patrzy sie na
    dokumenty i czy jasno z nich wynika, ze facet nabyl prawo do
    wlasnosciowego spoldzielczego prawa do lokalu bedac kawalerem, czy juz
    nie, a nie patrzy sie na to co on na wniosku napisal. Jesli w
    dokumentach sa jakies niejasnosci wzywa sie o odpis aktu malzenstwa i
    sprawa zalatwiona.
    Powtarzam, sad sie pomylil, co sie zdarza (znam przypadek, ze strona
    nabywajaca mieszkanie ustanowila notarialnie pelnomocnika do zakupu w
    swoim imieniu i do ksiegi jako wlasciciel zostal wpisany
    pelnomocnik...) i dlatego uwazam, ze przewodniczacy powinien stanac na
    glowie i Rafalowi pomoc bez narazania go na koszty jakichs porad
    prawnych.

    > Po trzecie na nieprawidłowy wypis służy apelacja, a nie "ględzenie"

    Rafal raczej apelacji nie moze juz zlozyc.
    Z mojego doswiadczenia wynika, ze wiekszosc ludzi nie ma pojecia co,
    jak i gdzie powinno byc w ksiedze wpisane, czesto nie odbieraja
    awizowanych zawiadomien, a po latach wychodza takie kwiatki.

    > Na co się niby skarżyć? Jakoś nie widzę nieprawidłowości.
    > Prawidłowa droga to -> porada kompetentnej osoby -> stosowny wniosek
    > do wydziału kw.

    OK... ja po prostu z innej bajki jestem. Gdyby mieszkal tu gdzie ja,
    sprawa bylaby zalatwiona po mojemu :)

    pozdrawiam
    Gosia