  • Data: 2008-01-08 21:10:40
    Temat: Re: Niezgodnosc w Ksiedze Wieczystej
    Od: "Rafał" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze to że nie powiedziała autorowi, nie znaczy, że nie wie.
    Ależ owszem, powiedziała wyraźnie, że nie wie, czy wniosek przejdzie, czy
    trzeba wystąpić z pozwem do wydziału cywilnego

    > Po drugie jak czytam to wpis był zgodny z wnioskiem autora.
    Owszem, mogłem także napisać, że moją żoną jest Olga Lipińska - ta od
    kabaretu, ale nie jest. Pewnie także by wpisano, ponieważ moja żona ani razu
    nie wystąpiła w dokumentach z imienia i nazwiska

    > Po trzecie na nieprawidłowy wypis służy apelacja, a nie "ględzenie"
    Apelacja umieszczana jest na winie.

    > Po czwarte wpisy następują tylko na wniosek, więc bez wniosku nic nie
    > można zrobić, nawet jak jest źle.
    Tak, ale czyj - mój, czy sądu (konkretnie rejonowego)

    > Czy ja coś takiego napisałem?
    > Na co się niby skarżyć? Jakoś nie widzę nieprawidłowości.
    > Prawidłowa droga to -> porada kompetentnej osoby -> stosowny wniosek do
    > wydziału kw.
    Grupy dyskusyjne - oprócz swojego przeznaczenia wynikającego z nazwy - służą
    także udzielaniu sobie wzajemnej pomocy, oczywiście w granicach rozsądku.
    Z mojej obserwacji wynika, że gdyby na chodniku obok Ciebie staruszka
    złamała nogę, to poszedłbyś dalej mrucząc pod nosem, że powinna po pierwsze
    iść z wnuczkiem, po drugie może zadzwonić na pogotowie, po trzecie ...itd

    > Oddalą, lub nawet odrzucą (zależy jak będzie sformułowane).
    > Sprostować to można tylko oczywistą pomyłkę w orzeczeniu, a tu jej nie ma,
    > a na pewno nie wynika z opisu autora.
    > Marnowanie czasu.
    Gdyby to z góry było skazane na marnowanie czasu, to bym takiego pytania nie
    zadawał. Dokładnie odwrotną sprawę, zgodnie z orzeczeniem SN prostuje się
    właśnie wnioskiem (chodzi o nabycie w czasie trwania związku nieruchomości
    przez małżonka, wpisanie tylko jego w KW, a drugiego dopisanie za pomocą
    właśnie wniosku)

    Poza tym, chodziło mi tylko i wyłącznie o to, aby Sąd wskazał mi jak
    najszybszą ścieżkę. Tylko tyle, albo aż tyle.
    Dziękuję i pozdrawiam
    Rafał