  • Data: 2008-01-08 21:50:40
    Temat: Re: Niezgodnosc w Ksiedze Wieczystej
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał pisze:

    > Ależ owszem, powiedziała wyraźnie, że nie wie, czy wniosek przejdzie, czy
    > trzeba wystąpić z pozwem do wydziału cywilnego

    OK, ale co z tego? Pomijam że to "nie wiem" mogło mieć charakter
    grzecznego "odczep się pan".

    > Owszem, mogłem także napisać, że moją żoną jest Olga Lipińska - ta od
    > kabaretu, ale nie jest. Pewnie także by wpisano, ponieważ

    To już twój problem, że wpisujesz olgę lipińską jako swoją żonę, nie
    sądu. Skąd ma sąd wiedzieć że olga lipińska nie jest twoją zoną?
    Sąd naziwska twojej zony nie wymyslił, wiec nie twierdź że "moja żona
    ani razu nie wystąpiła w dokumentach z imienia i nazwiska"
    Rozumiem, że chodzi ci o dokument nabycia nieruchomości, ale to również
    niczego nie zmienia, gdyż po pierwsze nabycie w trakcie małżeństwa
    prowadzi do wspólności nawet jak małżonek nie jest w umowie wpisany, a
    pod drugie zawsze mogliście rozszerzyć wspólność. Skoro wskazujesz żonę
    jako współwłaściciela, to czemu sąd miałby to kwestionować?

    > Apelacja umieszczana jest na winie.

    łeeee ??

    > Tak, ale czyj - mój, czy sądu (konkretnie rejonowego)

    Jak by sąd mógł coś zrobić sam, to nie byłoby na wniosek, tylko "z urzędu".

    > Grupy dyskusyjne - oprócz swojego przeznaczenia wynikającego z nazwy - służą
    > także udzielaniu sobie wzajemnej pomocy, oczywiście w granicach rozsądku.

    To czemu nie rozumiesz mojej porady??

    > Gdyby to z góry było skazane na marnowanie czasu, to bym takiego pytania nie
    > zadawał. Dokładnie odwrotną sprawę, zgodnie z orzeczeniem SN prostuje się
    > właśnie wnioskiem (chodzi o nabycie w czasie trwania związku nieruchomości
    > przez małżonka, wpisanie tylko jego w KW, a drugiego dopisanie za pomocą
    > właśnie wniosku)

    A "stosowny wniosek" o którym pisałem to niby co. Jak się pyta, a potem
    nie rozumie rady, to co ja mogę na to poradzić??

    Po prostu ty, a i ta druga osoba, która się udziela nie odróżnia wniosku
    o sprostowanie (w rozumieniu kpc), od wniosku o wpis do kw.

    > Poza tym, chodziło mi tylko i wyłącznie o to, aby Sąd wskazał mi jak
    > najszybszą ścieżkę.

    No i właśnie w tym problem, nie rozumiesz że sąd nie jest od udzielania
    rad ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."