  • Data: 2008-01-09 09:44:39
    Temat: Re: Niezgodnosc w Ksiedze Wieczystej
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał napisał
    Ponieważ miałem wątpliwości jaką drogą
    > sprostować/wypisać żonę to zadzwoniłem do sekretariatu Wydziału KW i
    > tam poproszono mnie, żebym jednak podszedł do Przewodniczącej,
    > ponieważ to nie jest sprawa trywialna.

    Panie Johnson, slyszy Pan? W sekretariacie doradzono, aby poszedl do
    przewodniczacego. Po co? Na skarge, czy po _rade_ w nietrywialnej
    sprawie?

    > Nie proszę tutaj o napisanie wniosku do KW, czy też o pomoc w
    > założeniu sprawy z art. 10 ust. 1 u.k.w.h. NIE. Prosiłem tylko o
    > opinię, którą mógłbym uzyskać od Sądu ale nie uzyskałem, ponieważ
    > Pani Przewodnicząca musiałaby zerknąć do Orzeczenie SN w sprawie
    > odwrotnej.

    Coz moge powiedziec... w kazdym zawodzie sa lepsi i gorsi, widocznie
    mieszkancy Poznania maja pecha :)
    Jak juz napisalam gdzies wyzej - ja zlozylabym wniosek o sprostowanie
    tamtego wpisu. Jesli Ci odmowia sprostowania to niestety bedziesz
    musial zlozyc wniosek o uzgodnienie tresci ksiegi wieczystej z
    rzeczywistym stanem prawnym w wydziale cywilnym wlasciwego sadu.

    pozdrawiam
    Gosia