  • Data: 2008-01-09 09:28:24
    Temat: Re: Niezgodnosc w Ksiedze Wieczystej
    Od: "Rafał" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fm206j$leb$1@achot.icm.edu.pl...
    > Johnson napisał
    >
    > No wlasnie nie ma byc jasnowidzem.

    > No wlasnie w specyficznych sytuacjach sie zalacza i to Ty jestes w
    > bledzie.

    > No wlasnie... wg Ciebie wystarczy, ze napisze tak sobie na formularzu i to
    > jest swiete. Gdyby tak wygladalo robienie wpisow to w tv afery
    > wieczystoksiegowe zajmowalyby 90% czasu wszystkich programow
    > informacyjnych.

    > Typowe... nie podoba Ci sie, ze sad moze _sluzyc_ obywatelowi z
    > pominieciem rzeszy platnych radco-doradcow. Zwlaszcza, ze sam spieprzyl
    > sprawe.

    Gosia dzięki za wsparcie. Nie oczekuję, że ktoś mi poda wszystko na tacy, a
    także nie jestem jakimś wtórnym analfabetą i potrafię sam napisać wniosek
    czy też zatroszczyć się o swoje. Dobrze to ujęłaś, ja nie neguję. Pierwszy
    ciała dałem ja, wpisując żonę. Potem Sąd, ponieważ nie miał żadnych podstaw
    by wpisywać żonę. Nie po to do wniosku załącza się w przypadku
    spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu przydział ze spółdzielni,
    zaświadczenie ze spółdzielni, tudzież umowę kupna, żeby można było sobie
    dopisywać co się chce. Ponieważ miałem wątpliwości jaką drogą
    sprostować/wypisać żonę to zadzwoniłem do sekretariatu Wydziału KW i tam
    poproszono mnie, żebym jednak podszedł do Przewodniczącej, ponieważ to nie
    jest sprawa trywialna.
    Nie proszę tutaj o napisanie wniosku do KW, czy też o pomoc w założeniu
    sprawy z art. 10 ust. 1 u.k.w.h. NIE. Prosiłem tylko o opinię, którą
    mógłbym uzyskać od Sądu ale nie uzyskałem, ponieważ Pani Przewodnicząca
    musiałaby zerknąć do Orzeczenie SN w sprawie odwrotnej.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Rafał