  • Data: 2008-01-09 10:54:10
    Temat: Re: Niezgodnosc w Ksiedze Wieczystej
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MałGosia pisze:

    > Panie Johnson, slyszy Pan?

    Tylko bez panów proszę, panowie byli dawno, dawno temu :)

    > W sekretariacie doradzono, aby poszedl do przewodniczacego. Po co? Na skarge, czy
    po _rade_ w nietrywialnej
    > sprawie?

    No i co w związku z tym? Czy ja odpowiadam za pracowników sekretariatu?
    I czy jestem wróżką po co wysłali go do przewodniczącej wydziału? Jak
    bym miał się domyślać, to pomyśleli sobie "Niech ten pan nam tu nie
    marudzi, niech idzie marudzić do przewodniczącego wydziału".

    Ja tylko ostatni raz mówię, że przewodniczący oraz sędziowie nie są od
    udzielenia porad prawnych petentom.
    Jak ktoś mi nie wierzy albo uważa inaczej, to jest jego problem, nie mój.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."