eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘRe: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
    Date: Tue, 18 Sep 2007 11:28:43 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <fco5ns$3lr$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fbfgsa$4ko$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <16bikxdvyq4qe$.vknw5cutx948.dlg@40tude.net>
    <fc4ier$g6f$1@inews.gazeta.pl>
    <b6i8yifpiufj$.1212i9z1ope9z$.dlg@40tude.net>
    <fc7794$dju$1@inews.gazeta.pl> <2...@4...net>
    <fckgi3$luc$1@inews.gazeta.pl>
    <7apd0ghofry7$.xvx194bb8yfo$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: gfp60.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1190107708 3771 83.12.145.60 (18 Sep 2007 09:28:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Sep 2007 09:28:28 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 000775-1, 2007-09-17), Outbound message
    In-Reply-To: <7apd0ghofry7$.xvx194bb8yfo$.dlg@40tude.net>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.6) Gecko/20070728
    Thunderbird/2.0.0.6 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:486824
    [ ukryj nagłówki ]

    Markus Sprungk pisze:

    > Co to znaczy "mamy Pana sprzęt"? Dostali przesyłkę z towarem do naprawy czy
    > mają już naprawiony sprzęt?

    No żądałem wymiany a oni dzwonią po tygodniu: Wrócił Pański sprzęt, jest
    naprawiony.

    > Zgłosiłem się do tego punktu Plusa, gdzie kupowałem telefon i na piśmie
    > zgłosiłem niezgodność towaru z umową. Po mniej więcej tygodniu zadzwoniono
    > do mnie, że jest już odpowiedź z serwisu Motoroli NA PIŚMIE i proszą bym
    > podszedł i się zapoznał z pismem

    Czyli powiadomili Cię telefonicznie, że możesz przyjść do nich i
    zapoznać się z ich decyzją? Dobrze rozumiem?

    Swoją drogą to konsumenta mało powinno obchodzić co napisała Motorola...
    przecież roszczenia zgłaszasz wobec sklepu i to on ma obowiązek się do
    nich ustosunkować.

    Ale wracając... Albo ja mało kumaty jestem albo Ty nie potrafisz mi tego
    wytłumaczyć dobrze :D

    Czy zadzwonienie do mnie żebym przyszedł i zapoznał się z ich decyzją to
    już odpowiedź na moje zgłoszenie, czy tylko pisemko, że uznają - nie
    uznają jest obowiązujące, poproszę jak dla przedszkolaka o odpowiedź
    typu: Jest tak albo jest tak :D


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1