eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘRe: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
    Date: Mon, 3 Sep 2007 08:30:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 44
    Message-ID: <fbg9es$l42$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fbfgsa$4ko$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dci208.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1188800796 21634 83.23.60.208 (3 Sep 2007 06:26:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Sep 2007 06:26:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:484257
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Trio" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fbfgsa$4ko$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Hej
    >
    > Mam takie pytanko do grupowiczów.
    >
    > Jak rozumieć stwierdzenie, że sprzewdawca musi "ustosunkować się" do
    > reklamacji w terminie 14 dni.
    >
    > Ja rozumiem to tak, że musi określić, czy uznaje reklamację, czy ją
    > odrzuca. Jeżeli się nie zmieści w terminie, to roszczenia uznał za
    > uzasadnione.
    >
    > Mam problem ze sprzedającym, bo twierdzi, że ustosunkował się pismem mniej
    > więcej o takiej treśc:
    > "Sprzęt został wysłany do producenta celem naprawy lub jeżeli nie będzie
    > to możliwe wymiany".
    >
    > Teraz twierdzi, że nie uznaje reklamacji i "ustosunkował się" do niej.
    >
    > Czy mam rację, że to nie jest ustosunkowanie się??
    >

    witam

    ja myślę, że ustosunkował się do reklamacji - ma bowiem obowiązek ją
    przyjąć, natomiast ustosunkowanie się to nic innego jak określenie jakie
    czynności w ramach reklamacji wykona - i on przyjął reklamację i zamierza
    twój towar naprawić względnie wymienić na wolny od wad gdy naprawić się nie
    da

    oczywiście to moje zdanie;

    wbrew twierdzeniom sprzedawcy powyższe oświadczenie oznacza, że sprzedawca
    przyjął reklamację no i określił sposób przywrócenia zgodności towaru z
    umową, co oznacza ustosunkowanie się w rozumieniu art.8 ust.3 ustawy o
    szczególnych warunkach sprzedaży (...);

    może inni mają inne zdanie

    pzdr
    k


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1