  • Data: 2007-09-02 23:26:07
    Temat: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
    Od: "Trio" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej

    Mam takie pytanko do grupowiczów.

    Jak rozumieć stwierdzenie, że sprzewdawca musi "ustosunkować się" do
    reklamacji w terminie 14 dni.

    Ja rozumiem to tak, że musi określić, czy uznaje reklamację, czy ją odrzuca.
    Jeżeli się nie zmieści w terminie, to roszczenia uznał za uzasadnione.

    Mam problem ze sprzedającym, bo twierdzi, że ustosunkował się pismem mniej
    więcej o takiej treśc:
    "Sprzęt został wysłany do producenta celem naprawy lub jeżeli nie będzie to
    możliwe wymiany".

    Teraz twierdzi, że nie uznaje reklamacji i "ustosunkował się" do niej.

    Czy mam rację, że to nie jest ustosunkowanie się??