eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ › Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
  • Data: 2007-09-13 20:44:31
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PlaMa napisał(a):


    > Chcesz mi powiedzieć, że oddaje np. telefon do serwisu na podstawie
    > niezgodności. Oni do mnie dzwonią po tygodniu, że telefon jest ok, ja to
    > ignoruję i przychodzę po 14 dniach i żądam Bóg Wie Czego?

    Nie. Reklamacje składa się zawsze na piśmie a nie "na gębę". To nie jest
    rozmowa dwóch kumpli przy piwku tylko oficjalnie zgłoszona reklamacja.
    Należy więc tę reklamację złożyć w odpowiedni sposób by można było potem w
    razie draki udowodnić swoje racje


    > Jeszcze niedawno w innym wątku wyszło, że nie muszą nawet się dodzwonić
    > a wystarczy chęć poinformowania (jak opowiedziałem, że nie odebrałem
    > zastrzeżonego numeru i dzięki temu dostałem nowy telefon to powiedziano
    > mi, że miałem niesamowite szczęście...)

    Ciekawe. Z tego wynika, że zawsze można było wyrazić chęć i po sprawie :)

    Nawet mi się to podoba :>



    > Jak to w końcu jest?

    A co Ci podpowiada logika i życie w tym kraju?




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1