eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ › Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
  • Data: 2007-09-04 08:01:58
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
    Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Trio napisaB(a):

    > Jak rozumieć stwierdzenie, że sprzewdawca musi "ustosunkować się" do
    > reklamacji w terminie 14 dni.
    >
    > Ja rozumiem to tak, że musi określić, czy uznaje reklamację, czy ją odrzuca.
    > Jeżeli się nie zmieści w terminie, to roszczenia uznał za uzasadnione.

    Ja też tak sądzę, a ponadto Powiatowy Rzecznik Konsumenta utwierdza mnie
    w tym przekonaniu :-)

    > Mam problem ze sprzedającym, bo twierdzi, że ustosunkował się pismem mniej
    > więcej o takiej treśc:
    > "Sprzęt został wysłany do producenta celem naprawy lub jeżeli nie będzie to
    > możliwe wymiany".
    >
    > Teraz twierdzi, że nie uznaje reklamacji i "ustosunkował się" do niej.

    Jeśli już uznać to za "ustosunkowanie się", to pozytywne (uznaje reklamację,
    podejmuje działania, których sobie życzyłeś (naprawa lub wymiana)).

    --
    Dominik (& kąpany)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
    RP

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1