eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących] › Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 9 Aug 2011 22:20:22 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
    In-Reply-To: <j1pgqj$a7m$1@inews.gazeta.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1108092212010.1812@quad>
    References: <j1pa13$jg0$1@inews.gazeta.pl> <j1pgm3$p2p$2@news.onet.pl>
    <j1pgqj$a7m$1@inews.gazeta.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1312922938 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2485 83.15.167.123:64576
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:685393
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 8 Aug 2011, Masterson wrote:

    > upomnienie odpowiednio wcześniej to na pewno bym zapłacił. No cóż moja
    > wina i tyle, tylko dlaczego mojego znajomego upominają SMS'em, mnie też
    > upominali,

    Aż przestali.
    I to jest wyjaśnienie.
    Widocznie masz "ciągły dług" - dopuściłeś do sytuacji w której KOLEJNE
    faktury spłacasz z takim opóźnieniem, że jedno opóźnienie "zachodziło"
    na drugie.
    No to skoro już DOSTAŁEŚ kilka upomnień, a dług z tytułu umowy
    nie był (w żadnym momencie!) uregulowany... uznali za stosowne
    spytać metodą która ma szanse dotrzeć do adresata ;)

    Mam nadzieję wyrażam się jasno: jest klient który nie zapłacił,
    SMS, zapłacił, OK.
    Nie zapłacił, SMS, nie zapłacił drugiej faktury, SMS, zapłacił
    obie faktury, OK, nie ma długu (na drugi dzień może być dług
    z trzeciej f-ry - ale *nie ma ciągłości*)
    A jest klient który nie płaci, SMS, druga faktura, nie płaci,
    SMS, zapłacił, ale NIE CAŁOŚĆ DŁUGU, trzecia faktura, SMS,
    znowu NIE SPŁACIŁ CAŁEGO DŁUGU... i figuruje "nie płaci od
    kwartału mimo trzech upomnień".
    Jasne?

    BTW: znam kuriozalny przypadek przysłania wiele lat temu pewnej
    firmie upomnienia o ponadrocznej zaległości za telefon.
    Rok wcześniej wpłacili o grosz za mało :P

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1