    From: zenek <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuprzejmy sąsiad - jak sobie radzić?
    Date: Mon, 21 Jun 2010 08:38:49 +0200

    Ja tez mam takich sasiadow a raczej sasiadke i do tego mieszkaja
    naprzeciwko zsypu.
    Kilkanascie razy zwracala mi uwage i zonie ze za glosno wyrzucamy smieci
    albo nie gasimy swiatla. Numer popisowy to losowe podrzucanie
    przedmiotow ktore nie zjechaly do smietnika pod dzrzwi tego kogo im sie
    wydawalo ze sa wlasnoscia.

    W koncu przebrala sie miarka jak naskoczyla na mojego 7 letniego syna
    dziecko wystraszone przybiega z koszem. Ja do baby a to do mnie z lapami
    dostala z liscia i od tamtej pory nie widzialem jej na oczy.

    obawiam sie ze w twoim przypadku bedzie podobnie albo facet wejdzie ci
    na glowe.