  • Data: 2010-06-21 06:26:58
    Temat: Nieuprzejmy sąsiad - jak sobie radzić?
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.
    Potrzebuje Waszej porady bo za bardzo nie wiem jak ma sobie z tym
    poradzić.
    Otóż wprowadziłem się do nowego mieszkania po babci i spotkała mnie
    bardzo przykra niespodzianka w postaci obecności sąsiada.
    Facet jest bardzo arogancki, cały czas zaglada przez wizjer i patrzy
    co się dzieje.
    Wymieniłem drzwi wejsciowe i okazalo sie że to jemu bardzo
    przeszkadza. Próbuje zmusic mnie do tego aby kolorystyka drzwi jak i
    mur w okół nich dostosować do jego wizji. Na drzwiach miałem folę
    ochronną na czas remontu (od strony zewnętrznej oczywiści) i okazalo
    sie że bardzo mu to przeszkadz bo ją sobie zerwał a przy okazji
    drapiąc uszkodził je tzn. porysował. Na klatce jest zsyp na smieci i
    pokazał jak on to niby ładnie go pomalował, oczywiście zgodnie z jego
    wizją kolorystyczną.
    Przeszkadza mu moje wychodzenie wczesne do pracy, że niby zamykając
    drzwi hałas sie robi. A przy okazji rozmowy strasznie przeklina do
    mnie, taki zwykły brak kultury.
    Badzo nie podoba mi sie jego zachowanie w stosunku do mnie.
    Nie chiałbym mieszkać w takim przekonaniu że ma obok wroga, ale też
    nie moge sobie pozwolic na takie zachowanie w stosunku do mnie a
    zwlaszcza próby narzucania mi swoich wizji przez niego.
    Nie wspomne już o tym że przeszkadza mu to remont trwał długo, ale nie
    chodziło tu o jakieś zakłócanie spokoju tylko o czas. Fak faktem że z
    racji braku czasu ciągnęło sie to dość długoć długo ale nie było ani
    głośno ani nic co mogłoby być w jaki kolwiek sposób uciżliwe, tylko
    moje wizyty tak byłu rzadkie.

    Poradzicie mi jak mozna rozwiązać taki nzwijmy to konflikt? jakie Wy
    macie doświadczenia ze swoimi sasiadami?

    Z góry dziękuje za wszystkie opinie Wasze.
    Sławek.