  • Data: 2012-11-28 14:50:19
    Temat: Re: Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.11.2012 14:37, w...@o...pl pisze:

    > Podpisany kontrakt na projekt teleinformatyczny ze stalym klientem.
    > Brak srodkow na jego realizacje spowodowal moje straty.

    A jaką masz gwarancję, że ów stały klient by nagle nie
    zmarł/splajtował/zwiał, hmm? Albo np. tobie nie przytrafiło by się coś
    losowego (wypadek/choroba/kradzież) co by spowodowało nie tylko brak
    zarobku ale jeszcze kary umowne?

    Co więcej, stały i wiarygodny klient raczej nie miałby wielu zastrzeżeń
    względem 20-procentowej zaliczki na zakup materiałów dla stałego i
    solidnego wykonawcy.

    Innymi słowy - pieniaczysz a wręcz nawet coś potężnie kombinujesz. Ja
    nie miałbym zaufania do osoby pożyczającej komuś pieniądze na tak
    drastycznie lichwiarskich warunkach.