  • Data: 2010-07-15 16:23:56
    Temat: Re: Nieprawidłowości w Stowarzyszeniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zależy od sądu. Liberalny Wrocław przepuszcza. Drański Kraków zwraca.

    aaaaa, to roznie bywa. Mi zwrocil ostatnio bo zalacznik w postaci protokolu
    ze zgromadzenia wspolnikow o zwiekszenie kapitalu zakladowego bylo ujete
    "obejmuje XX nowych udzialow po XX zlotych" i brakowalo "lacznych udzialow"
    kazdego ze wspolnikow

    > To jest akurat efekt ogólnego ogłupienia ludzi. Nieumiejętność sklecenia
    > czegoś od siebie.

    taaaaa, zrobilismy w firmie druczek wypowiedzenia zeby ulatwic zycie. I w
    tym druczku nie bylo kropek z zaznaczonym miejscem na podpis. Uslyszalem od
    jednej osoby "ten dokument nie wymaga podpisu bo nie ma kropek z miejscem na
    podpis".

    > No a widzisz, niedawno sąd zwrócił mi wniosek na druczku -- podesłanym
    > przez sąd -- bo nie było pewnej informacji (a odpowiedniej rubryki też
    > nie było). Ale to nie był formularz w sensie KRS czy GUS, lecz
    > przygotowany przez sąd do postępowania upadłościowego.

    Najlepszy jest druczek w US jako wniosek o wydanie zaswiadczenia o
    niezaleganiu. Tam jest na poczatku takie cos

    "Jestem/nie jestem wspolnikiem/udzialowcem nastepujacych spolek:
    ............."

    No wiec wypelnilem, ze nie jestem i wpisalem TP S.A. a pani w okienku mi
    pisze, ze tak nie moge. Ale dopytywana o argumenty nie umiala mi udzielic
    odpowiedzi i przyjela pismo.

    Druczki z poczatku byly dobre. Jednak pozniej zaczeto robic druczki
    uniwersalne z milionem opcji do wyboru. A tu juz jest klopot. Druczek do
    wydania zaswiadczenia o niezaleganiu powinbien byc prosty. Dane podmiotu
    (nip, ew adres i nazwa celem weryfikacji), informacja o co prosi petent i
    podpis

    A tak jeszcze mi sie przypomnialo, ze na tym druczku jak rowniez na
    potwierdzeniu odebrania zaswiadczenia o niezaleganiu jest "imie, nazwisko,
    stanowisko". I baba w US zawsze prosi abym zawieral obok imienia i nazwiska
    stanowisko. Wyglada glupio.

    Icek