  • Data: 2002-07-10 09:28:42
    Temat: Re: Niepelnoletni - umowa o prace/o dzielo/zlecenie.
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Jul 2002 10:58:58 +0200, "Archie" <a...@i...pl>
    napisał(a):

    >Mam pytanko, mam 17 latek i pewno pytanko.
    >Czy w zwiazku z moim wiekiem, moge podpisac umowe o prace, umowe - zlecenie,
    >umowe o dzielo? I inne, zwiazane z praca...
    >Mam pisemna zgode moich rodzicow (prawni opiekunowie).

    Ztcw to nie, nie mając 18 lat nie masz pełnej zdolności do czynności
    prawnych, w tym do zawierania umów. Taką umowę mogą natomiast zawrzeć
    w Twoim imieniu rodzice. Zdaję się jednak na wiedzę prawników na tej
    grupie, którzy więdzą pewnie więcej na ten temat :)

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org