  • Data: 2002-07-10 08:58:58
    Temat: Niepelnoletni - umowa o prace/o dzielo/zlecenie.
    Od: "Archie" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam pytanko, mam 17 latek i pewno pytanko.
    Czy w zwiazku z moim wiekiem, moge podpisac umowe o prace, umowe - zlecenie,
    umowe o dzielo? I inne, zwiazane z praca...
    Mam pisemna zgode moich rodzicow (prawni opiekunowie).
    Potrzebna mi szybka i konkretna odpowiedz (wiem, ze jest to tutaj mozliwe).

    Pozdroffka Archie :)