    From: "tolky" <f...@d...sokrates.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieopłacanie składek na ZUS a więzienie.
    Date: Fri, 26 Dec 2003 21:56:29 +0100

    > Wesołych Świąt,
    > Misiek

    Przez takich "luserow" mamy takie składki jakie mamy.
    Dziwi mnie jeszcze to ze tak oficjalnie sie przyznajesz ze nie chcesz placic
    bo nie.
    Zlodziej jestes i tyle ..... i jeszcze bezmyslny
    Internet nie jest anonimowy. Piszesz ze okradasz nas wszystkich i jeszcze
    chcesz porady.

    Telefon do TPSA i jzu wiedza skad :) ...ale na to jeszcze musimy poczekac.

    Czy tylko mnie bulwersuja takie rzeczy ??? .... moza ja jestm jakis dziwny
    ....bo jesli tak to powinine wyjechac do innego kraju ..... tylko kto wtedy
    bedzie placil te podatki :)

    Ciekawe kto ten zus bedzie placil na twoich starych.

    Bez pozdrowien
    TOlky.