  • Data: 2006-06-20 19:32:57
    Temat: Re: Nieobecność w sądzie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iga [###i...@p...onet.pl.###] napisał:

    > Nie wiem czy można wyznaczyć do takiej sprawy pełnomocnika??

    Skoro została wezwana ona, to raczej pełnomocnikiem tego obgonić się
    nie da. Odpisać sądowi, że przebywa za granicą. W piśmie podać
    koniecznie sygnaturę akt. Na przyszłość nie odbierać cudzej
    korespondencji sadowej, zwłaszcza jak danej osoby nie ma przez dłuższy
    czas.

    > Podejrzewam, że wierzyciel wystąpił do sądu z takim wnioskiem by
    > przerwać bieg przedawnienia.

    Bieg przedawnienia został przerwany faktem spłaty długu.

    > Problem czy można w jakiś legalny sposób
    > uniknąć kary za niestawiennictwo się w sądzie, bo to chyba podpada
    już
    > pod KK. Niestety z wierzycielem nie bardzo można się dogadać. Do
    czasu
    > rozprawy niestety nie uda się spłacić reszty zobowiązania.

    Skoro siostry nie ma, to stawić się nie może. To raczej jest
    oczywiste. Błędem było odebranie wezwania i z tego błędu należy się
    wytłumaczyć sądowi. powinna to zrobić osoba, która odebrała wezwanie.