  • Data: 2006-06-20 14:57:46
    Temat: Nieobecność w sądzie
    Od: "Iga" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam takiego zgryza i nadzieję, że ktoś z Państwa zechce i będzie umiał mi pomóc.
    Mianowicie moja siostra dostała wezwanie do sądu w sprawie o wyjawienia majątku.
    Stawić się nie może bo przebywa za granicą i na pewno nie dojedzie na rozprawę.
    Wezwanie odebrała jej córka od listonosza. Nie chodzi o miganie się od
    zobowiązań, bo dług jest spłacany (zostało ok 1/4), niestety dopiero od jakiegoś
    czasu.
    Nie wiem czy można wyznaczyć do takiej sprawy pełnomocnika?? Podejrzewam, że
    wierzyciel wystapił do sądu z takim wnioskiem by przerwać bieg przedawnienia.
    Problem czy można w jakiś legalny sposób uniknąć kary za niestawiennictwo się w
    sądzie, bo to chyba podpada już pod KK. Niestety z wierzycielem nie bardzo można
    się dogadać. Do czasu rozprawy niestety nie uda się spłacić reszty zobowiązania.

    Pozdrawiam,
    Iga