  • Data: 2006-04-24 07:57:52
    Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e2gnd7$dhl$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale pomysl, ze tak dzieje sie w rodzinach patologicznych, w normalnych
    > rodzinach zaden z partnerow nie jest do niczego zmuszany.

    Kobiety podswiadomie, z powodu braku poczucia wlasnej wartosci, zaczynaja
    traktowac seks jako "srodek platniczy" za opieke mezczyzny. I tp juz jest
    zalazek "prostytucji malzenskiej". I nie jest to zjawisko wystepujace
    wyjatkowo lecz powszechnie. Ujawnione wyjatki tylko potwierdzaja regule.

    (...)

    > A czy urzad skarbowy popelnia przestepstwo kazac placic Ci podatki?

    W obowiazujacym systemie ktos musi finansowac darmozjadow politykow.:)

    > A jezeli wyjdzie prawo ze dzieci do lat 3 musza siedziec zamkniete w
    > komorce to tez bedziesz zamykal zeby byc w zgodzie z prawem? Wetdy jak nie
    > zamkniesz to ty bedziesz przestepca.
    > Daze do tego ze nie wszystkie prawa sa madrze wymyslone.

    W pelni popieram Twoje stanowisko.:)

    > Z uzaleznieniem nie mozna skonczyc, to tak jakys lwom na sawannie zakazal
    > polowania bo to jest brutalne, po czasie jakby Cie posluchaly zginelyby z
    > glodu, bo tak ich natura stworzyla. tak samo z czlowiekiem to jest
    > naturalne ze czlowiek jest uzalezniony od innych, czowiek jest zwierzeciem
    > statnym a w satadzie odowizuja pewne prawa, a prawo ogranicza!!!

    Ty optujesz za niewolnictwem. I rzeczywiscie zyjemy w systemie niewolniczym
    choc go dumnie zwa demokracja.

    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/