  • Data: 2006-04-27 20:46:22
    Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to wszystko jasne. Tez bym sie rozwiodla jakby maz okazal sie pedofilem
    > i w dodatku egoista lozkowym. Wspolczuje bylej zonie, ze musiala tyle lat
    > sie meczyc. Mam nadzieje, ze spotka na swojej drodze kochajacego faceta, z
    > ktorym bedzie miala ochote isc do lozka a nie odrabiac panszczyzne.

    Wiesz, cieszy mnie w calej tej dyskusji to, ze jak widac ludzie potrafia
    rozmawiac z pedofilami. To pierwsza jaskolka, ze byc moze problem przestanie
    wreszcie byc tematem tabu i zacznie byc traktowany jak zjawisko, z ktorym
    nalezy podjac otwarta walke, mysle ze glownie przy pomocy akcji
    propagujacych uczenie rozpoznawania problemu i nalezytych reakcji. Niestety
    w wielu przypadkach matki dzieci po odkryciu, ze zyja pod jednym dachem z
    pedofilem, zachowuja sie tak, jak w przypadku przemocy domowej. Ulegaja...
    Oby takie rozmowy byly zapowiedzia zmian w spoleczenstwie.

    Pozdrawiam,

    Tiger