  • Data: 2018-07-28 16:32:39
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > I z tego wywnioskowałeś, że jest zbyt drogi?

    No tak, skoro zarzutem było ze mogłby zginac to tak.
    To troche z ludzmi co sobie za drogie samochody kupią i potem chodza w
    kólko i boja sie pol manewru na parkingu wykonac...
    Jest urzadzenie, moze sie przydac to sie bierze i probuje, zwłaszcza jak
    chodzi o ludzkie zycie.

    > Uchylić sie da. Większa szansa, ze zgaśnie od braku tlenu, niż
    > gaśnicy.

    > I za brak chęci chcesz go zamknąć?

    Ja bardzo rzadko chce kogokolwiek zamykać.
    Ja bym chciał, zeby nastepny razem to AED skoro takie pomocne od razu
    zostało wydane!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."