  • Data: 2018-07-28 18:30:53
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Halo? Ziemia? Tu Marcin, nie Robert. Widzisz jak się najeżasz? Kolce Ci
    > widok przesłaniają.

    Tak. Zauważyłem teraz. Więc sorry, przepraszam, pod stół i szczekam:P

    Jeszcze raz przepraszam, bo ty akurat trzymasz wysoki poziom. Natomiast
    co do reszty, to podtrzymuję to co napisałem. Przez moją małą wojnę z
    Robertem może to wyglądać, jakbym piany na ustach dostawał na widok
    policji, ale tak naprawdę tak nie jest. Tylko głupoty pisane przez
    Robetra rzeczywiście mnie "trigerują".

    Shrek