  • Data: 2018-07-28 19:24:20
    Temat: Re: [OT] - Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.07.2018 o 08:21, m pisze:

    > Tak z ciekawości, czy jest jakiś immunitet na to że łamię prawo, ale na
    > rozkaz?

    W warunkach pokoju - raczej nie. W warunkach wojny niektórzy też
    próbowali i się zawiedli. To znaczy działało dopóki trwała wojna.

    Myślę, że w tym przypadku też co poniektórzy się boją, że niby "ja tylko
    wykonywałem rozkazy" ale to działa dopóki przy władzy są ci wydający te
    rozkazy. Tym bardziej, że przecież już to oglądali n przykładzie
    starszych kolegów. Dlatego taki wkurw ich ogarnął jak okazało się, że
    nie są anonimowi, bo nie wiadomo jak długo bedzie trwała interpretacja,
    że "wszystko odbyło się zgodnie z prawem i co potwierdza swym majestatem
    rzecznik policji" ;)

    Shrek