  • Data: 2018-07-28 18:39:12
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No jak są oznaki życia, to nikt normalny o AED nie myli. Tylko kolega
    > Shrek, Kviat i kilku innych im podobnych upierają się przy podłączaniu
    > tego AED każdemu, o przecież nie zaszkodzi. No i nawet przyznaje rację,
    > że nie zaszkodzi.

    Kolego - prosiłem cię już kilka razy żebyś nie pierdolił, bo ktoś ci
    uwierzy i zrobisz komuś pośrednio duże kuku. Jak raz oddycha a raz nie
    oddycha (i nie mam kurwa na myśli przez dwie sekundy oddycha a potem
    przez pięć nie i tak w kółko;) to jest wskazanie do natychmiastowego
    użycia AED.

    To jest kurwa niesamowite, żeby policjanci, którzy z racji zawodu
    pierwszą pomoc powinni mieć szkoloną co roku pierdolili takie bzdury jak
    ty. A już zupełnie pojebane jest, że w swoich kretynizmach trwają, mimo
    że jak działa i do czego służy AED można przeczytać na ulotce dostępnej
    w necie.

    Shrek