    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Nieanonimowy policjant
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5b58f060$0$593$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b58fc22$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
    <_G96D.729338$lj.269764@fx05.ams1>
    <5b5a0071$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b5a0d2a$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b5a1906$0$593$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b5a26fa$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b5a42fb$0$592$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 27 Jul 2018 07:57:12 +0200

    Dnia Thu, 26 Jul 2018 23:53:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mniejsze by były koszty wożenia ich do weekendy do domu. No i tam jest
    > sporo mądrych ludzi - nic złego akurat w tym nie widzę szczególnie.

    Mnie chodzi o to, ze madry czlowiek z Warszawy jest znany przez
    ~1.5mln ludzi, a madry czlowiek z Poznania czy Wroclawia -
    przez 0.6 mln. Co faworyzuje tych z Warszawy w wyborach
    ogolnopolskich.

    > Jeśli rejonizacja, to taka w skali województwa. Ale na pewno nie okręg w
    > jednym mieście, bo potem się jakiegoś lokalnego oszołoma wybierze.

    Ta sama zasada - myslisz, ze ja znam madrych ludzi z Legnicy czy
    Walbrzycha, o takim Zgorzelcu to juz w ogole nie wspominajac ?

    > Nie, bo to drogie.

    > Nie twierdzę, ze jest doskonały czy przemyślany. W każdym razie to co
    > jest, to mi się nie podoba.

    Ale jakby to mialo dzialac - jesli na posla zaglosowalo powiedzmy 10
    tys osob, to wystarczy 11 tys podpisow, aby go odwolac ?

    e/afera-w-sopockiej-aptece-nie-chcemy-wiedzieć-że-je
    steś-z-warszawy/ar-BBL4HZo

    > Czemu mnie pytasz? Link jakiś dziwny i nawet otworzyć się nie da.

    SOA#1 - u mnie dziala.

    "Na facebookowym profilu portalu komunikacjazpacjentem.pl opublikowano
    zdjęcie ogłoszenia jednej z aptek w Sopocie.

    "Nie chcemy wiedzieć, że jesteś z Warszawy!!! Sami wiemy, że tam jest
    wszystko lepsze, większe i tańsze!!! - można przeczytać przy kasie."

    Te trzy wykrzykniki mówią wiele. Komuś warszawiacy naprawdę zaszli za
    skórę.

    Internauci podzielili się na dwa obozy.

    "Prościej napisać kartkę i obrazić wszystkich warszawiaków, niż
    zwrócić bezpośrednio uwagę niekulturalnemu klientowi (niezależnie od
    tego, skąd pochodzi)."

    "Ile to razy można usłyszeć ,,Pani nie rozumie, ja jestem z
    Warszawy"... jakby to coś miało zmienić... Taka kartka powinna
    wszędzie wisieć."

    No i nie wiem o co chodzi - czy o podkreslanie ze "jestem z Warszawy"
    na kazdym kroku, czy o oburzenie klientow na ceny w tej aptece.

    J.

    "Ta kartka jest odpowiedzią dla warszawiaków którzy obrażają SOPOCIAN,
    mówiąc: cyt. GDYBYŚMY TU NIE PRZYJEŻDŻALI, TO BYŚCIE MOGLI ZAMKNĄĆ TEN
    SOPOT"