  • Data: 2018-07-26 00:37:25
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-07-25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No to jesli powiedzieli ze oddycha, to ratownik slusznie sprzetu nie
    > wydal.

    Napisałem gdzieindziej, że ZCP miał okresy, ze nie był przytomny. Pewnie
    wszyscy pamiętają, że załoga w karetce robiła resuscytację. Tu, jeszcze
    sobie raz guglnąłęm:
    https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/nie-uzyli-d
    efibrylatora-choc-byl-kazda-minuta-zaniechania-zmnie
    jsza-szanse-na-przezycie,845108.html

    "Ostatecznie ratowniczka z basenu rozpoczęła resuscytację"

    Sądzisz, że robiła resuscytację jak oddychał?

    > Taaa ... czy ratownik na basenie powinien miec AED na stanie ?

    Dlaczego nie? zwykle stosuje się nie w basenie a po wyciągnieciu
    delikwenta na zewnątrz. Da się tez wytrzeć podłoże.
    Są AED na stacjach benzynowych?

    > Ale trzeba znalezc "brak oznak zycia".
    > A jak oddycha ?

    To nie. Ale tamten najwyrażniej nie oddychał i w momencie kiedy przestał
    AED powinień być dostępny i zostać użyty.

    --
    Marcin