  • Data: 2018-07-26 00:59:03
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-07-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Bo nie jetem idiotą. Dawno przestałem wierzyć w dyrdymały o protestach z
    > potrzeby serca. Szansa na to, kilkudziesięciu ludzi na raz w jednym
    > momencie wpadnie na potrzebę pokrzyczenia pod sejmem jest żadna. No i

    Moje środowisko by z potrzeby serca poszło. A jeśli by nie poszło to z
    obawy przed manipulacją, prowokacją i brakiem chęci firmowania
    polityków, którzy w najlepszym wypadku lubią wykorzystywać takie
    sytuacje. A za opozycją, też nie przepadamy.

    > jak sadzisz, skąd ta Policja wiedziała, ze oni tam przyjdą?

    Rozumiem, że chcesz powiedzieć, że opozycja, co by protestujący mogli
    zostać pobici przez policję. Ale policja raczej inwigiluje grupy, na
    których się takie rzeczy organizuje, tym bardziej, że wydaje się, ma
    takie przykazania z góry.

    --
    Marcin