  • Data: 2018-07-26 01:14:46
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-07-18 o 00:59, Marcin Debowski pisze:

    > Moje środowisko by z potrzeby serca poszło. A jeśli by nie poszło to z
    > obawy przed manipulacją, prowokacją i brakiem chęci firmowania
    > polityków, którzy w najlepszym wypadku lubią wykorzystywać takie
    > sytuacje. A za opozycją, też nie przepadamy.o,

    Ale w jednym momencie? Weź policz prawdopodobieństwo.

    > Rozumiem, że chcesz powiedzieć, że opozycja, co by protestujący mogli
    > zostać pobici przez policję. Ale policja raczej inwigiluje grupy, na
    > których się takie rzeczy organizuje, tym bardziej, że wydaje się, ma
    > takie przykazania z góry.

    Nie wiem, jak to się w Warszawie odbywa, ale tam pod Sejm też przychodzą
    stosunkowo niewielkie grupy. Myślę, że idzie ogłoszenie po Internecie,
    to i Policja je widzi. Jakby to tajnie ogłaszali, to by po prostu nikt
    nie przyszedł.

    Ja dostrzegam problem. Mniejsza z tym, czy PiSma rację, czy nie - bo
    musiałbym poanalizować to wszystko.Problemem jest to, że ludzie
    postrzegają to, że nie mają racji. Jeśli PiS ma racje to ktoś od ich
    powinien wyjść i wytłumaczyć, co chcą osiągnąć. Przecież to nie
    tajemnica. A oni albo ie mają racji(i zarazem argumentów), albo przez
    butę wiodących polityków próbują dowieść, że nie muszą się z wyborcami
    liczyć.