    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieanonimowy policjant
    Date: Wed, 25 Jul 2018 11:12:31 +0200

    > inister - z założenia - jest osobą powszechnie znaną. Policjant nie.

    To inaczej. Jest sobie powiedzmy architekt. Zaprojektował jakieś gówno,
    co zdobyło tytuł makabryły. Ktoś piesze w necie kto popełnił ten
    projekt. I co jak znany to można, jak chałturnik to nie? Można czy
    będzie cała litania cyferek z kodeksu karnego i cywilnego?

    Kto jest powszechnie znany, a kto nie? Minister, wiceminister, poseł,
    szeregowy poseł? Z racji swoich przygód czytałem sporo druków sejmowych.
    Jest tam sporo nazwisk kompletnie mi nie znanych ludzi, ale są one
    dostępne. Ba w każdym wyroku, który z zasady swojej jest jawny są
    wymienieni sędziowie i protokolant. Protokolant na 100% nie jest osobą
    powszechnie znaną, a jednak jego nzawisko się wymienia i nikt biegunki z
    numerami paragrafów od tego nie dostaje.

    Trochę dziwne jest wstydzić się swojej pracy. Może trzeba było sobie
    wybrać taki zawód, żeby się nie trzeba przed znajomymi wstydzić, a nie
    pisać bzdury o zniesławieniu, podżeganiu (do bóg wie czego), czy co tam
    jeszcze wymyśliłeś, za ujawnienie dokonań zawodowych. Jak ktoś się pracy
    wstydzi, to powinien się zastanowić nad jej zmianą. Obowiązku pracy nie
    ma. Obowiązku pracy w policji tym bardziej. Owszem - przykre jest to, że
    wasi przełożeni zrobili z was politycznych kulsonów, ale to do nich
    miejcie pretensję, nie do obywateli, którzy to zauważają. Takie ich prawo.

    Co dalej - nazwiska sędziów też chcesz utajniać, bo ktoś może się poczuć
    dotknięty albo zagrożony czy choćby zniesławiony? Sądy kapturowe?

    Shrek